Kedves erre tévedt látogató!

A hobbi jön-megy, úgyhogy már nem foglalkozom a gyurmázással. Remélem megérted.
A blogot megtartom már csak a képek miatt is.

Lilla

2012. június 25., hétfő

Ruhás ékszertartó baba

Szintén nem gyurmából...:)
Nos, az úgy volt, hogy drága barátnőmmel (ismertebb nevén: Szűcs Dorka) láttunk a Kredencben ehhez hasonló babákat:

na persze ilyen nekünk is kell, dehát mennyibe kerül?? 3-4000 Ft...úgyhogy ezt az álmot még egy darabig dédelgettük. De aztán jött a szülinapom, és na mit kaptam a Dorkától?: egy baba testet,azaz ruhát amit ő varrt!!! Már csak a drót kellett bele. Megkértem apát, hogy hozzon a cégtől valami erős (de azért el tudjam hajlítani) drótot. Hozott is, bár az ujjaim majdnem szétmentek, de meglett az ékszertartóóóm!!!!!!!!!
Aztán ráaggattam a nyakláncokat és íme:
(A babát drótostul beleraktam egy virágcserépbe és köveket szórtam rá hogy megálljon.)
Köszönet:
☼ Dorkííínak a babáért
☼ apának a drótért
☼ és Mircsinek azért, mert párszor fogta a drótot, hogy ne nyomja ki a szemem













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése