Kedves erre tévedt látogató!

A hobbi jön-megy, úgyhogy már nem foglalkozom a gyurmázással. Remélem megérted.
A blogot megtartom már csak a képek miatt is.

Lilla

2012. június 29., péntek

Ínyencségek (medál,füles)

Tegnap kísérletezgető napom volt:
használtam decoupage ragasztót és porcukor gyanánt krétaport (hopp ez titok) amit jól le is tüdőztem a zárt szobában, majd este majdnem bementünk az ügyeletre, mert fojtogató érzést éreztem a torkomban, nyomást a mellkasomban és alig bírtam nyelni, mert nagyon fájt..Másnap elmentünk az orvoshoz aki megállapította, hogy mivel a kréta magnézium-oxid, ha beszívom nagyon irritálhatja a "hörgőcskéimet". Eltiltást is kaptam a krétázástól, de (nagy bűnbánat) folytattam, persze maszkban..hehe, de már jól vagyok. :) A linzer a kísérletezgetésem legjobb példája, ezért 800 helyett 600 Ft. :P :)
A medálok 500, a fülbevalók (a linzer kivételével) 800 Ft-ok.
Boci csokis medál

Milka csokis medál

Hamburgeres medál


Csokiba mártott eper


Linzer karika

Csokoládés tekercs porcukorral

Chio chips


1 megjegyzés: